Poesia i Música

Música i poesia,
un al dia

dimecres, 16 de setembre del 2015

Adonai Roi. (Dels Chichester Psalms). Bernstein


Aquesta música està basada en la lletra del Salm nº 23:


Salm del recull de David. 
El Senyor és el meu pastor: 
no em manca res. 
Em fa descansar en prats deliciosos, 
em mena al repòs vora l'aigua, 
i allí em retorna. 
Em guia per camins segurs, 
per amor del seu nom; 
ni que passi per la vall tenebrosa, 
no tinc por de cap mal. 
Tu, Senyor, ets vora meu: 
la teva vara i el teu bastó 
em donen confiança. 
Davant meu pares taula tu mateix 
enfront dels enemics; 
m'has ungit el cap amb perfums, 
omples a vessar la meva copa. 
Ben cert, tota la vida m'acompanyen 
la teva bondat i el teu amor. 
I viuré anys i més anys 
a la casa del Senyor.

I Bernstein va escriure aquesta meravella.
La interpretació corre a càrrec del contratenor Lawrence Zazzo i el cor del Clare College, a Cambridge. 
No sé qui és el director, ni l'arpista. 

Enceto altra vegada el curs. Espero tenir temps de mantenir el blog en funcionament, perquè pinta que tindré molta feina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada